Monday Magic

Sunday came too soon.

Og fordi jeg var fullstendig begravd i øving, pynting og forberedelser til Bergen Soul Children sin konsert i Betlehem i går (dere som var der gikk glipp av et himla show!), ble det ingen Weekend Wonders. Men det betyr ikke at jeg ikke har noen godbiter på lager — please welcome, Monday Magic!

Magisk idé: Repurposed Etched Glass Spice Jars Hadde jeg tenkt på dette før kunne jeg hatt en hel hylle allerede.

Magisk sommerbit: Moist Bluebery Cake with Light Lemon IcingSimply magical.

Magisk møbel: Porch Swing. Tro det eller ei, jeg har fått trumfet gjennom denne hjemme hos oss. Jeg kommer ikke til å forlate terrassen vår i sommer.

Magisk latter: The Pacifier. HVOR MORSOMT ER IKKE DENNE? Jeg ler hver gang.

Magisk inspirasjon: Summer Arms Challenge. It is on. Triceps, biceps…here I come.

Magisk DIY: Glowing Jar. Jeg har laget slike! Og de ble så kule. Skikkelig stemning på mørkt soverom, eller ute på terrassen i mørket.

Magisk godord: Forever Changed. For evig og alltid, Jesus be the center.

Årets sak: Fadderordningen til Misjonsalliansen.
Vi i Bergen Soul Children har i år gått inn for å hjelpe Misjonsalliansen med å forandre verden. I hele år vil vi invitere folk til å bli faddere og til å hjelpe barn på for eksempel Filippinene, som vi vil besøke i vinterferien 2013. For 230 kroner i måneden kan du være med å gi barn blant annet helse- og tannsjekker, skolegang, rent vann og tilbud om kirkelige aktiviteter.
De aller fleste har råd til dette, men spørsmålet er om du er villig til å dele litt av det du har til å hjelpe noen som virkelig trenger det?
Kan du tenke deg å bli fadder? Ta kontakt, Bergen Soul Children vil gjerne verve deg!
 

“Because Your love is better than life, my lips will glorify You”. Psalm 63:3

With love, Lydia

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 91 other followers

