Living a better story.

Jeg er nesten gjennom serien “Living a better story” av Steven Furtick og Elevation Church.

Serien har rørt ved hjertet mitt. Rett og slett.

“Før Jeg formet deg i mors liv, kjente Jeg deg. Før du ble født, helliget Jeg deg.” Jeremia 1:5-6

CANCEL THE AUDITION. because you have already gotten the part.

Du kan aldri gjøre noe for å vinne rollen som Gud har valgt at du skal spille — Han valgte deg på tross av alt du har gjort. Gud kalte deg før du hadde gjort noe som helst dumt..eller godt! Han feilet ikke da Han skapte deg. Han skapte og valgte deg.

Han valgte deg ikke på grunn av dine styrker, men faktisk på grunn av dine svakheter. Du har allerede blitt gitt din rolle.

   “QUIT TRYING TO SHOW ME THAT YOU HAVE WHAT IT TAKES. QUIT TRYING TO TELL ME THAT YOU DON’T. JUST DO WHAT I’VE TOLD YOU TO DO.” I dag var det nesten som Gud ropte dette til meg.

Du er perfekt for din rolle. Alle de tingene som du prøver å skjule eller forbedre, er akkurat de tingene Gud har lyst til å bruke.

Gud bruker ikke deg fordi du har alt i orden. Det er heller stikk motsatt. Han foretrekker det når du bekjenner at du er svak — for det er i de situasjonene at du ser tydligest at Han er sterk.

Har du virkelig tenkt å gjemme alt det Gud har gitt deg under en bøtte?

When I am weak, He is strong. 

THE AUDITION HAS BEEN CANCELED.

Living a better story — CANCEL THE AUDITION (part 3) 

With love, Lydia

One thought on “Living a better story.

Leave a Reply

