Weekend Wonders

En helg fylt av bursdagsfeiring, ny rekord på tredemøllen, og innhenting av energi til neste praksisuke nærmer seg faretruende slutten. Går inn for landing med siste episode i serien “Silk” (addicted) og litt leftover brownies fra søss sin bursdagsfest i går. Denne helgens superfunn coming up! Enjoy!

Helgens funnyUnderwater DogsHvis du klikker deg inn på bare én nettside den kommende uken, la det være denne. Det vil nesten få hjertet ditt til å eksplodere av latter.

Helgens serie: SilkHvorfor jeg er hekta vet jeg ikke helt, men jeg er det dog.

Helgens sted: Elan Valley, WalesHva er land og hva er speilbilde?

Helgens DIY: Kart-kunstverkDette skal jeg absolutt gjøre på tur i USA i sommer!

Helgens antrekk: Esther. Så mye lekker på denne siden at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Helgens sannhet: Haha, så sant..

Helgens wow: Thorncrown Chapel, Eureka Springs, Arkansas

Helgens “amen!”: I teachWhat is your superpower?

Helgens morro: World peasElsker det!

Helgens bibelvers: Efeserne 3:14-19

 

Helgens tale: He’s Big enough for Both (Dumb Dicotomies) av Steven Furtick

God søndag og GOD BLESS.

With love, Lydia

Leave a Reply

