I am going bananas (Weekend Wonders)

God morgen! Og takk Gud for søndag!

Du vet hvordan ukene ofte sneiler seg forbi og det virker som om helgen aldri kommer. Du bare lengter inderlig etter en dag med fritid, hvor du ikke løper rundt som en tulling for å komme gjennom alle planlagte oppgaver. Not this week! Siste uken i praksis gikk unna i fast forward-tempo, og plutselig var praksis overstått! Phew. Jeg sier ikke at jeg ikke har løpt rundt som en tulling for å få gjort alt jeg skulle, men helgen kom overraskende fort og relativt smertefritt. Plutselig var det søndag. Og plutselig var det tid for Weekend Wonders. Enjoy🙂

Helgens oppheng: I am going bananasDette skal jeg henge opp et sted. Hvor som helst.

Helgens genistrek: Cuppow lidsDrit i Starbucks kopp og Åhléns, hvorfor har ikke noen vist meg dette før?? Jeg som elsker Norgesglass!

Helgens DIY: Solar Lamp. Har store planer om å få laget disse lyktene i løpet av eksamenslesingen. So pretty.

Helgens cuteness: Tag shaped stamps. Jeg hadde faktisk begynt å sende brev igjen helt på gøy hvis jeg hadde slike. Så mye gøyere å skrive adressene i en tag.

 Helgens drøm: Backyard CinemaOh, those summer nights…

Helgens whoa: Sand paintings. Kunstneren Andreas Amador lager kunstverk i sanden med bare en rake og tid. Herlighet. Du burde sjekke ut disse bildene.

Helgens latterkule: Dude… Jeg ler hver gang jeg ser dette bildet! Too precious!

Helgens Jesus-sannhet: Jesus washed away my sins! Amen! Amen! Amen! Amen! Amen!

Helgens sweet tune: Joy Williams – One of those daysDårlig dag eller ei, I love this.

 

With love, Lydia

Leave a Reply

