Fabulous Freebies

love free stuff. Don’t you?

Jeg er en sånn detaljperson – jeg elsker det lille ekstra. Og da er jeg også en slik person som elsker når ordene “Free Printables” dukker opp på skjermen. Små bilder og sitater som en kan printe ut og poste på veggen, gi som kort eller bare oppmerksomhet, pynte til bursdagsfest, invitere til piknik i solen – en sånn ekstra liten touch. I love it.

Såå jenter…today is your lucky day. Jeg har samlet sammen favorittene mine (som jeg kunne komme på) og lagt ved her! You are gonna love these. Jeg tror jeg har skrevet ut samtlige og hengt opp på soveromsveggene, små notiser i Bibelen, gitt som bursdagskort, eller som gave.

Alt du trenger er ark, en fargeprinter og saks. Og du har fått deg nytt og lekkert stæsj.
Enda ikke overbevist? Sjekk ut lekkerhetene:

1. Do what you love – How Joyful

2. I love us – Eighteen25

3. Love word dessert flags – Ellinee
(Disse er jeg hektet på. Jeg vil ha dem overalt.)

 4. Girly birthday letter – Eighteen25 

5. Count your blessings – A Step in the Journey

6. Hospital Survival Kit – My Own Road 
(Jeg og Marie hadde det gøy med å lage til en slik pose til vår gode venninne som fikk baby i januar. Og hun elsket det! Hvis du kjenner noen som er sprekkferdig – this is the ultimate.)

 

7. Lemonade Goodies – Dandy Bread and Candy

8. Bookmarks – Lemon Squeezy

9. Let’s picnic – Eat Drink Chic 
(A personal favorite of mine)

 PSSST. Takket være Eat Drink Chic er nå mobilen min utrolig happy også. Jeg lastet ned en gratis iPhone Wallpaper som er helt skjønn. Tips tips.

 

Nå har du nok nettsider til neste dag/uke/år. Kos deg med å stæsje opp saker og ting🙂

For more amzing freebies: Elinee – Eat Drink Chic – Everything Etsy

With love, Lydia

2 thoughts on “Fabulous Freebies

  1. Nå har jeg nok nettsider til eksamenslesingen hvertfall:D Digresjoner; “here i come”❤

  2. Haha, her passer mitt favorittord i det nydelige engelske språket godt: PROCRASTINATION. Utsettelse. I love it😀

Leave a Reply

