Weekend Wonders

La oss si det i kor folkens – thank God for sundays!😀

Denne helgen har handlet om energi. Energioppsamling for å være nøyaktig. Etter flere helger med kjør i ett sett (utdritningslag, Soul Children, konsert m.m.) kjente jeg på alle bena i kroppen at jeg trengte litt ro og fred. Neste eksamenskjør begynner for fullt denne uken, og da måtte den siste frihelgen nytes! Mye film, god mat, latterkuler, fin familietid og tur i skog og mark. Det er energioppsamling, mmkay?😀

Med en hund med løpetid kan du si denne relativt kjappe turen til topps tok noe lengre tid, men det demper ikke stemningen! Det var opphold hele tiden (til tross for at værmeldingen i dag tidlig sa 100% nedbør – ta den!) og jeg fikk sjekket at kondisen min har skjerpet seg betraktelig i år. Alltid en opptur😉

Håper dere har en mer spennende uke enn meg planlagt, matematikk er ikke min beste venn for tiden. I mens kan dere sjekke ut denne ukens Weekend Wonders! (bare vent til dere kommer til kjøkkenet – I DIE.)

Helgens film: Breakfast at Tiffany’s. Hvor mange ganger jeg har sett denne filmen vet jeg ikke, men jeg går heller aldri lei!

Helgens interiør: Painted Wingback Chair. Jeg elsker denne fargen. Give me!

Helgens første treat: Delicious Brownies & Fruit. Brownies med fersk frukt?? Tasty😀

Helgens vil-se: In the Blink of an Eye. Kommende svoger så denne på God.tv (faktisk) og fikk meg gira på å se den. Admit it, actionfilm om bortrykkelsen høres gøy ut, mmkay?🙂

Helgens destinasjon: Gorges du Verdon – Provence, Frankrike. Seriøst, fargen på dette vannet tar pusten fra meg!

Helgens to-die-for: Kitchen with a coffered ceiling. Jeg klarer ikke å slutte å se på dette kjøkkenet. Det har alt. Og det er så nydelig. Så perfekt. Så lyst. Så skjønt. Klarer.ikke.slutte.å se.

Helgens workout: 8 Week Bikini Body Program. Tro det eller ei (mest sannsynlig ei), så er alle jentene i familien vår nå ferdig med uke 1 av dette programmet. Only 7 weeks to go! (blerg) Jeg har hatt konstant gangsperr i lår, rumpe og mage i en uke. Venter på resultater!

Helgens andre treat: New Zealand Pavlova. Frukten! Fargene! Pasjonsfrukten! Kunne du klart å holde deg?? I think not.

Helgens par: Disse to måtte jeg bare ta med – det er så herlig! Og drittgøy!

Helgens oppheng: Keep calm. Dette må jeg minnes på – hele. tiden. Slutt å stresse og streve sånn! Søk Gud først🙂

Helgens DIY: Excellent Art Journal. Hmm…jeg må nesten prøve og lage en slik fra USA.

Helgens fremtidsmål: Summer! Keep your eyes on the goal. Almost there!

Klikk her for flere Weekend Wonders >>

Med det sier jeg peace out! Ha en fin søndag folkens!😀

Leave a Reply

