Elevation

Desperate times call for desperate measures.

Jeg sitter begravd i matte. Begynneropplæringsmatte. Hvordan lærer barn brøk? Hvordan lærer de å telle, tosifrede tall, addisjon, subtraksjon og centimeter? Sånne ting som jeg blir litt deprimert av å tenke på at jeg må sitte de neste to ukene med. (Eyes on the prize. Eyes on the prize.) Uansett, i slike traurige tider kreves det oppmuntringer, mmkay?🙂

Please welcome Elevation Worship. This is the good stuff, I tell you. Jeg ELSKER å se på disse videoene. Om det er en plass jeg virkelig skulle ønske å være lovsangsleder, så må det være der. Tekstene er så utrolig ærlige og gode, og jeg elsker stemningen. Og om du syns det er litt vel mye flakkende lys og konsert-feeling i de følgende videoene, kan jeg opplyse om at dette er fra en lovsangskonsert, ikke fra et vanlig formiddagsmøte😉

Sweet tune #1: “Exalted One” (Chris Brown)

Jeg digger den eldre mannen som dukker opp til tider. Konge at han henger seg på ungdommene som han gjør!

Sweet tune #2: “We Rejoice” (Mack Brock)

 Jeg elsker stemmen til denne fyren. Så behagelig. Og så tar han sånn av…gotta love it!

Sweet tune #3: “Sing Forever” (London Gatch)

Denne sangen er helt nydelig spør du meg. Visste ikke helt om jeg likte tilpasningen til Our God is an awesome God i begynnelsen, men jeg har varmet litt opp til den. Nå får jeg heller frysninger. Og stemmen hennes er nydelig.

________________________________________________________

Så her har du meg da. Midt i eksamenslesingen, med god musikk på ørene og et bibelvers som holder meg oppe. Hvem enn du er, håper jeg det kan oppmuntre og styrke deg litt også🙂

“I can do all things through Christ who strengthens me.” Filipperne 4:13

With love, Lydia

Leave a Reply

