Weekend Wonders: 5 favorites

What is up with this weather??

Jeg drømmer og drømmer og ber og håper på finere vær, men njet. I dag orket jeg meg ikke ut døren en gang (nesten), så det ble 99% inne- og familietid denne søndagen. Og matematikken har tatt over tanke og hjerne for fullt, så noe annet enn didaktikk og algoritmer er det ikke plass til inni der for øyeblikket. Men jeg fikk med meg noen flotte møter i Tabernaklet og Betlehem, og to venninner fortalte meg at de skal ha babies. Med to dagers mellomrom! Aah, babies :) Føler meg veldig velsignet som har så flotte venner! De er gull verdt (ta det til dere!)

Til tross for crappy weather, som ikke ser ut til å gå over til sol og blå himmel i morgen, har jeg funnet mange fine Weekend Wonders som jeg vil dele. Men jeg har snevret det ned til topp fem denne uken. So enjoy 🙂

Helgens funn: On the Way App. Genialt! Plugg inn startpunkt og siste destinasjon, og du får opp en liste over merkverdige steder å stoppe langs med veien. Supert for newbiesene på den amerikanske landeveien, Lydia og Elise – som for øvrig befinner seg i New York om nøyaktig fire uker. Sweet!😀

Helgens drøm: Dette bildet får meg bare til å ville ha et middagsselskap!

Helgens craving: 2 minute Mug cake. Hadde jeg hatt mikrobølgeovn, hadde dette vært farlig!

Helgens interiør: Workspace. Jeg tror jeg hadde vært en mye flittigere elev om jeg kunne sitte her og arbeide. I am just saying.

Helgens view: Walking Bridge, Prague. Are you dreaming?? I am🙂

Leave a Reply

