Weekend Wonders: summer fever

Jeg må si jeg føler meg mer velsignet enn jeg noen gang kan klare å formulere med ord. Håper jeg aldri glemmer den følelsen🙂

I dag har vært den ultimate sommerdagen. Sett bort ifra eksamenslesingen (ugh), har dagen vært magisk. Egentlig har jeg tilbrakt hele dagen på en solseng (med eksamensnotater i hånden, dog øynene var ikke alltid på dem), hatt familiemiddag, feiret min kommende svoger, sett Aalesund-Brann-kamp, spilt Ticket to Ride og avsluttet med Ms. Marple – en familiehit🙂

Jeg kan vel heller ikke si noe annet om uken som gikk enn at den var ganske så magisk også. Jeg lå forresten inne med influensa på selveste 17. mai – en av verdens beste dager – så det var ukens low point. Likevel gjorde både bønnegruppeavslutning, 16. mai i Salem, date night med venner, prøvesmaking til bryllup med søs&kommende svoger, og et fantastisk møte i Betlehem i går opp for hele greia. Jeg er så velsigna med gode venner og familie! Hvem kan leve uten??

Bildekommentar: Sjokoladefondanten helt øverst fikk oss nesten til å gråte. Den var så god. Og hotellet der søstern og typen skal gifte seg i sommer er definisjonen på idyll. Jeg gleder vettet av meg – det blir et perfekt bryllup. Aah, 54 dager igjen🙂

Så der har dere det. Uken min i bilder. Og jeg har bestemt meg for å nyte uken som kommer fullstendig til tross for min eksamen på fredag. Jeg blir stresset over at jeg ikke er mer nervøs enn jeg er. Er det et dårlig tegn?? Uansett, bring on tanning, piknik og grilling. Eksamenslesing skal funke i godt vær også!
But for now, enjoy this week’s Weekend Wonders🙂

Helgens DIY: Anthropologie Stormy Seas Necklace. Ooo, this will be happening!

Helgens mental note: Treningstips. Dette har jeg seriøst hatt i bakhodet hver gang jeg har vært på treningssenteret i det siste. Bring on those intervals!


Helgens dekor: Tablescape. Jeg pyntet i Betlehem i går kveld inspirert av dette – jeg elsker det, og fikk så mange komplimenter!


Helgens smarties: Memories in a jar. Dette har jeg tenkt på å gjøre en stund. Å skrive ned gode minner ettersom ting skjer, for så å lese alle sammen for eksempel på nyttårsaften eller i romjulen?? Snakk om å få frem et smil!


Helgens tale: How to hug a vampire. Elevation Church sin nyeste taleserie handler om å elske de menneskene som suger livet ut av deg. Gleder meg til å se den (og genial tittel!)


Helgens morsomme: Clementine the Dog. Hahaha – jeg følte meg helt sånn på 17. mai! Fullstendig håpløs. Vil bare ta denne store hårballen og gi ham en stor klem!


Helgens fingermat: Chili Lime Mango and Papaya. Whaat? Mango og papaya. Love some.


Helgens funn: Flash mob in the Copenhagen Metro. Hvor utrolig fantastisk er ikke dette??

Klikk her for flere Weekend Wonders >>

God uke til alle! Og husk – det er lov å være like fantastiske som disse små jentene🙂

Leave a Reply

