Weekend Wonders: creative corner

Howdy friends, and happy sunday!😀

Jeg har prøvd mer enn noen gang å få det beste av to verdener denne uken. Både være flink til å lese på eksamen, og å nyte solen og få en jevn og fin brunfarge! Hva gjør man da? Man legger seg på solsenga hele dagen lang og leser på mattedidaktikk. Hooray! Onsdag måtte jeg og Marianne likevel gi oss over ende og hoppe i havet. Årets første bad! Og siden eksamen ble unnagjort på fredag har frihetsfølelsen tatt fullstendig overhånd. Sol, sommer, pakking til USA (nærmer seg faretruende!!) og DIY-prosjekter — det blir en fin uke, mmkay?🙂


Mens jeg drømmer om alt det kreative jeg skal finne på denne uken — and the sky is the limit — kan dere ta en titt på mine favorittfunn fra rundt omkring på nettet! Det er noen skikkelige godbiter denne uken. Enjoy!🙂

Helgens woah: From Love to Bingo. Dette er en video fra “noens” liv fra start til slutt med bare stillbilder! Rått!

Helgens gøye: Photo Booth Props. Dette kan være med på å lage noen skikkelig gøyale bilder! Mad props!

Helgens godbit: Red Velvet Brownies. Drool. Drool. Drool. Det er alt jeg sier.

Helgens morsomme: Blasted by wind. Bare…ja😉

Helgens interiør: Antique frames. Hvor fine er ikke disse mot en kjedelig vegg?!

Helgens tutorial: SNL Bumper Photos. Jeg er så glad jeg fant denne siden — elsker bildene fra SNL!

Helgens drøm: Lake patio. Ååh, jeg kunne vært veldig happy her sene sommerkvelder…

Helgens fargeklatt: Coral Peonies. Peoner, nydelige peoner. I love it.

Helgens vil-ha: Holga camera. Klassisk lekekamera som tar sjarmerende, uforutsigbare og uperfekte bilder. Ikke dyre og kjent for sine “light leaks” som gjør bildene spesielle. Skal se om jeg finner et i Junaiten! Og så skal jeg pimpe det.. (sjekk forresten ut bloggen linken er til – en av favorittsidene mine på nettet!)

That is it for today, folks! Vi skrives igjen i morgen, for jeg har hatt et himla gøy prosjekt i helgen jeg vil vise dere🙂

Godord for natten:
I AM TOO BLESSED TO BE STRESSED.

Leave a Reply

