What should I do…

…when I get back to the real world?

Det har gått noen dager nå siden drømmeferien tok slutt. Og dere aner ikke hvor unaturlig det var for meg å plutselig gå rundt på Sartor senter fredags ettermiddag, med tanke på at jeg vandret rundt på Times Square tidligere samme dag. (Tatt i betraktning at jeg ikke hadde sovet siden vi reiste fra New York 13 timer tidligere.) Og jeg tar meg selv i å skulle til å snu meg og si ting til Elise, men så er hun ikke der! Haha. Kvinnfolket som jeg var med 24 timer i døgnet i nesten en måned var plutselig langt borte. Og da er mobilen god å ha🙂

Livet er likevel ikke dødt selv om jeg har kommet hjem: Lillesøster (!!) Kamilla skal gifte seg på fredag! Og øving, soling (brunfarge må man ha), stæsjing og diverse andre prepp-aktiviteter må til i innspurten! And it is FUN😀 Og frøken forlover (moi) skal planlegge gøyale aktiviteter, tale og andre festligheter. This should be interesting.

Kamilla + Ruben. The craziest kids in town will tie the knot. Stay tuned!🙂

You have no idea how unnatural it was for me to walk around the local mall this friday afternoon considering we were walking around Times Square earlier the same day. (Taken into consideration that we hadn’t  slept since we left New York 13 hours earlier.) And I keep turning around to say something to my travel buddy Elise, and she’s not there! I mean, we were together 24 hours a day for almost a month..so, good thing we have cell phones :) 

Still, life isn’t boring back in Norway either! My little sister Kamilla will this friday tie the knot, take the plunge, seal the deal – you name it – with her man Ruben. And it will be festive! We are planning, fixing and making all the arrangements!

Kamilla + Ruben. The craziest kids in town will tie the knot. Stay tuned!

Leave a Reply

