Life // rain

 

Etter flere dager med dusj fra oven må jeg lide meg til å henge skjørt og shortser på stativet igjen – i alle fall for noen dager. Og jeg er glad for å oppdage at regnjakken min er like komfortabel som jeg kan huske. I tillegg, selv om det smerter meg litt å si det … jeg elsker lyden av regn på paraplyen. Jeg har allerede vært så heldig å få ha tilbrakt fire uker i varmere strøk. Som i 46-grader-og-fullstendig-sauna-strøk. Derfor, selv om jeg også skulle ønske at jeg kunne ligge flatt ut på solsenga et par dager, syns jeg at det er overraskende forfriskende med en regnskyll innimellom. Om jeg ikke er på jobb i barnehagen selvfølgelig – der er det kjipt med regn😉

After several days of showers from above, I have suffered through hanging my skirts and shorts back on the rack – at least for a few more days. And I am happy to discover that my rain coat is as comfortable as I remember. In addition, even though it pains me to admit it … I love the sound of rain on the umbrella. I have been so fortunate as to spend four weeks in the sauna-like weather in California, Nevada and New York already. Therefore, as much as I’d love to lie flat out on the porch and tan a bit more, I think it’s kinda refreshing with the occasional showers. Unless I am at work in the kindergarten of course – rain is not OK up there.

With love, Lydia

Leave a Reply

