diy // notes

I love mail. Både å få og sende post er helt prima. I det siste har jeg vært veldig inspirert av bloggen Oh, hello friend og slike nydelige “notes” som den kreative sjelen bak bloggen, Danni, lager. Jeg har prøvd meg på et par slike i sommer til gode venner som bor langt, langt og lengre enn langt borte, og synes nå at det bare er en helt genial oppmerksomhet å få i posten. Hvem elsker ikke post? Og spesielt post som forteller deg hvor herlig og utrolig verdsatt du er!

I går – fredag – fikk jeg en telefon fra en veldig god venninne som plutselig hadde bestemt seg for å flytte til Kristiansand over helgen. Mye ditt og datt med studier og sånt gjorde at hun søkte seg sørover. Jeg kjente litt smerte i hjertet da jeg fikk høre det; hun er tross alt en av mine beste venner. Jeg kjente også en trang til å fortelle henne hvor utrolig hun er på en eller annen måte, og dermed gikk lørdags formiddag med til å lage en oppmuntrende Book of notes til Charlotte.

Denne sommeren har altså den kreative delen av meg fullstendig overhånd tror jeg. Jeg (og fattern) har til og med lagd et nytt spisebord til leiligheten til meg, Mary og Ragga i Fiolveien. Fiolveien. For et fint navn. Det kommer nok på bloggen etter hvert det også😉 Men først må jeg gi notes-boka til Charlotte – satser på at hun ikke stikker innom her før jeg møter henne om en times tid.

I love mail. Both receiving and sending mail. And lately I have been so inspired by the lovely Danni from the Oh, hello friend blog and her sweet Books of notes. I have tried making a couple for friends far away this summer, and when my friend Charlotte called yesterday and told me she was moving, I knew what I had to do. Spread a little love, don’cha know😉 So this saturday morning was spent creating a little book of notes for my dear dear friend. Which is perfectly fine with me. I love creating stuff. I even made a new dining table for our apartment last weekend. Hmm..I should probably post a picture of it. I’m kinda pleased with it. But, till then – take care all!

With love, Lydia

2 thoughts on “diy // notes

  1. Lydia❤ Tusen, tusen takk for en nydelig bok! Ble virkelig glad og rørt! Må innrømme at jeg felte en tåre, tenk at den var til meg! Har tatt den med til Kristiansand😀 Savner deg allerede! Fortsett å være kreativ, du er dyktig!

Leave a Reply

