photos // 365-challenge

Jeg er ganske nybegynner når det gjelder fotografering. Ikke har jeg fancy speilrefleks, ikke har jeg photoshop. Herlighet, jeg har ikke digitalkamera en gang. Men jeg elsker bilder. Og iPhone har jeg. Og jeg har A Beautiful Mess sine geniale ideer. Som deres 365-challenge. Et bilde om dagen i et år. Og jeg begynner å merke at jeg allerede elsker å se tilbake på bildene fra januar – tenk om et år når jeg kan se tilbake på hver enkelt dag og se hva jeg gjorde for et år siden. Og jeg som skal til USA til høsten også! (Det trenger nok et helt blogginnlegg for seg selv.) Der blir det mange kjekke bilder kan jeg tenke meg.

Så, hva har jeg gjort så langt denne måneden? Trenger vel ikke nevne at det har vært mye lesing involvert. I tillegg til det har det vært mye nydelig vær = mange turer, mye kvalitetstid med venner og familietid. Det er faktisk ingenting som det.

I am a bit of a rookie when it comes to photography. I don’t have a fancy camera, I don’t have photoshop. Heck, I don’t even have a digital camera. But I love pictures. And I do have an iPhone. And I have the brilliant ideas of A beautiful mess. Like their 365-challenge. One picture a day for a year. I already love looking back on the pictures I took early this month. Imagine, in a year I’ll be able to look back at the pictures and know exactly what I did that day a year ago. And I’m even going to the US this fall! (That topic requires an entire blog post on its own.) I’ll have a lot of fun capturing moments over there, I’m sure.

So, what have I done so far this month? Well, no need to say that there has been a lot of studying. Also, we’ve had amazing weather which has resulted in many hikes, quality time with friends and family. There really is nothing like it.
Image
