travel // home, take me home

Og der var vi faktisk hjemme. Vi har vel faktisk talt vært hjemme i en uke nå — en uke fylt av intenst jetlag, halvsyke og mang en gjennomgang av de 1400 bildene jeg har fra turen. Jeg må vel egentlig ta et oppsummerende innlegg om turen, men akkurat nå kjenner jeg at jeg har utrolig mye å fordøye og mange inntrykk å sortere gjennom, noe som trenger litt tid. Jeg visste at jeg kom til å være sliten etter denne turen, men den siste uken har jeg vært sterkt på grensen til utkjørt og har rett og slett samlet krefter hjemme hos hu mor. Det er godt av og til.

Hvordan skal jeg så klare å velge ut et knippe bilder som skal kunne beskrive to uker i slummen, skolene, kirkene og blant ungdommene i Manila? Det er jo en helt umulig oppgave. Mange av de mest beskrivende og nydelige bildene vi har fra turen kan jeg heller ikke legge ut her på bloggen. Vi har veldig strenge retningslinjer å følge når det gjelder hva vi kan og ikke kan legge ut på nettet, og mye av det jeg gjerne vil vise dere er for sårt å poste for hele verden å se. Men noen bilder vil jeg legge ut etter hvert, so bare with me😉 I mellomtiden får dere nøye dere med noen litt overfladiske bilder fra ferielivet o.l. på Filippinene — ikke på noen måte slik hverdagen vår der borte var, men de er i alle fall helt safe å vise.
Image
ImagePhoto 06.03.13 08 06 08 Photo 07.03.13 05 22 44 Photo 06.03.13 09 33 12 Photo 06.03.13 08 03 41Photo 09.03.13 03 33 10 Photo 28.02.13 06 30 52 Photo 26.02.13 06 07 08

