life // happy exams and..

…may the odds be ever in your favor!

Yuck, eksamenstid. Hvem oppfant de greiene der? De siste ukene i desember og juni kunne jeg like godt gått rundt med et “Do Not Disturb”-skilt på meg. Jeg lærer aldri å ha et sosialt liv i eksamensperiodene. Før nå.

ilove1

Jeg har en drøm om å kunne balansere mellom Literature in the English Classroom og Bibelen på bønnegruppe.

Jeg har en drøm om å kunne se både filmversjonen av Educating Rita og å ha filmkveld hos Lektor Hansen.

Jeg har en drøm om å kunne både lage tankekart om The Battle of Wounded Knee og å skade kneet på treningssenteret.

Og når dagen kommer skal vi kunne gå ut av Høgskolen i Bergen, stappe bøkene i bokhylla og rope:

Free at last! Free at last!

Thank God Almighty, we are free at last!

(Det er godt mulig at jeg har analysert Martin Luther King Jr. sin tale i dag. Godt mulig.)

 

