party // sweeties making sweets

I dag holdt jeg faktisk på å bli gal. Eksamen i går og så rett på lesing til ny eksamen i dag? Det burde faktisk ikke være lov. Etter å ha blitt ferdig med alt fornuftig jeg kunne finne på som erstatning for eksamenslesing (vaske både rom og klær, pakke inn julegaver, lage handleliste), måtte jeg gi meg over til bøkene en stund, før jeg gav opp. Jeg gav opp. Det hører du ikke ofte fra meg.

Gadd ikke mer.
Hva virket mer gøy enn å lese til grammatikk-, didaktikk- og fonetikkeksamen spør du? (Bortsett fra hva som helst). Konfektmakeriplanlegging.

Neste uke skal jeg og mine søstre på besøk til Tante Kreativ og ha vårt årlige, (som vi egentlig begynte med i fjor), konfektmakeri. Du husker kanskje fjorårets shenanigans i samme dur? Vel, i år skal vi (jeg) heve nivået bittelitt. Selv om ingenting kan slå min favorittkonfekt rocky road (pause for sigh), skal jeg i år teste ut et par flere typer. Her er de jeg skal velge mellom:

Odense marsipan konfektkuler
Sjokoladetrøfler
Konfekt av mokkasjokolade
Peppermint marshmallows
Peanøttkrisp
Bringebærmarshmallows

HVOR FANTASTISK GODE SER IKKE ABM SINE PEPPERMINT MARSHMALLOWS UT???
6a00d8358081ff69e2019b0211997a970d-800wi
Post scriptum: Sjokoladetrøflene failet så inni granskauen. (Nedsig.) Men rocky road og jødekaker ble 100% lekkert. Og Sjokoladetrøflene endte opp med å bli en god sjokoladeblanding med peanøtter…bedre lykke neste gang.

